Resume af fit på 100 dage – uge 6

Syv dage er atter gået og uge 6 nu overstået i mit eksperiment. Efter er par halvsløje uger med små fremskridt, føler jeg, at jeg nu er tilbage i rette spor med fuld fokus og gode resultater.

Særligt henover slutningen af ugen og weekenden, har jeg haft et rigtig godt energioverskud og været mere skarp, i bedre humør og følt mig mere fit end jeg længe kan huske. Selvom jeg stadig ikke synes, det kan ses nogle steder, så må jeg konstaterer at bæltet snart skal have et hak mere ind.

Jeg er på madfronten løbet lidt ind i udfordringer, da grove rodfrugter, fisk i lange baner og kylling godt kan blive lidt trivielt i længden. Overvejer derfor at sætte lidt tid af til at finde flere alternative og tilføjelser til de helt klassiske retter. Skyr er dog – selvom jeg er træt af hypen – noget jeg også har kastet mig over som morgenmadserstatning. Det er endnu lidt tidligt at bedømme, men tror måske godt, jeg vil kunne vænne mig til det. Mæthedsfornemmelsen – med lidt drysset müsli eller bær henover – er dog ikke til at tage fejl af. Så alene af den grund er det klart værd at give et par forsøg.

Løbeskoene bindes stadig tre gange om ugen regelmæssigt. Intervallerne mellem løb og gang bliver stadig flere, og samtidig bliver varigheden af gådelen stadig kortere. Alt sammen noget der bekræfter mig i, at formen er på rette vej – hvor langt jeg er på den front vil vise sig i den kommende uge. Det er nemlig meningen, at jeg på onsdag løber endnu en 12 minutters Cooper formtest. Spændende!

Resultaterne:

  • Tabt 1,05 kg. Yes!
  • Udført mindst én 7 Minute Workout hver dag. Højeste antal på én dag: 3. 98 Minutter i alt. (14 loops)
  • Fulgt mit løbeprogram på Endomondo med 17,5km totalt over tre træningsdage.
  • Sovet som en sten.
  • Alkoholindtag: Nul og niks.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.